Mata të luajë në Olimpiadë

dardanmiftari | Tuesday, June 19, 2012 | 0 Komente

Njëshi i Chelseat, Juan Mata, ka marrë dritë të gjelbër të luajë në Lojërat Olimpike në Londër.

Mata është i paepur të fitojë edhe një medalje edhe pse pjesëmarrja e tij në Olimpiadë do ta pengonte atë të jetë pjesë e programit para-sezonal të Bluve.

“E kam konfirmuar me Chelsean se unë mund të luajë në Olimpiadë. Është diçka për të cilën jam pajtuar me federatën spanjolle dhe nuk dua të ndryshojë”.

“Ëndrra ime është të luaj dhe të fitoj në Londër. Pasi kam fituar shumë me Chelsean sezonin e kaluar, kjo mund të jetë edhe një trofe tjetër”, ka thënë spanjolli për Daily Mirror.

Mata ka qenë një zëvendësues i pashfrytëzuar në të tre ndeshjet e fazës grupore të Spanjës në Kampionatin Evropian, Euro 2012.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...