Baresi: Cassano ta mbyllë gojën

dardanmiftari | Sunday, September 09, 2012 | 0 Komente

Legjenda e Milanit, Franco Baresi, i cili vizitoi edhe Kosovën kohë më parë, ka porositur Antonio Cassanon që të jetë i kujdesshëm me fjalët që është duke i zgjedhur për Milanin, duke kërkuar fokus më shumë të tij për futbollin.

“Nuk dua të komentoj sulmet e Cassanos ndaj klubit, por në disa situata do të ishte më mirë që të luante pak më shuëm dhe të flas më pak. Ai duhet ta mbyllë gojën dhe të përqëndrohet në futboll”, ka theksuar Baresi.

Sulmet e ndërsjella mes Milanit dhe futbollistit të Interit kanë vazhduar edhe gjatë këtyre ditëve, me presidentin Silvio Berlusconi që i kishte dërguar mesazh drejtuesve të Interit se do të pendohen që e kanë blerë Cassanon.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...