Robben: Dua të qëndrojë deri në fund të karrierës

Unknown | Friday, November 16, 2012 |


Arjen Robben ka zbuluar se ai dëshiron të qëndrojë në Bayern Munich për pjesën tjtër të karrierës së tij.

Robben ka luajtur në skuadra të ndryshme nëpër Evropë si Real Madrid, Chelsea dhe PSV, dhe te skuadra gjermane u trasferua në vitin 2009.

"Unë dëshiroj që të vazhdoj me këtë skuadër deri në fund të karrierës time. Natyrisht kjo nvaret mbi shëndetin tim dhe paraqitjet e mija në fushë. Unë kamë kontratë deri në vitin 2015, kështu që ne do të shohim se qfar do të ndodhë," deklari Robben.

"Mynih është një qytet i madh. Unë kam jetuar në shumë qytete në Evropë, por unë kurrë nuk jamë ndjerë më mirë se këtu, gjithashtu dhe gruaja ime dhe fëmijët janë të lumtur këtu."

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!