Zeman: Nuk kam bërë gabime të mëdha

Unknown | Monday, November 19, 2012 |

Trajneri i Romës, Zdenek Zeman, ka dalë në mbrojtje të punës së tij që kur ka marrë nën drejtim skuadrën e kryeqytetit italian këtë verë.

“Unë jam i lumtur që klubi ka ruajtur besimin në mua. Unë besoj te ky projekt, siç besojnë ata. Ky ekip ka vlera dhe mund të luajë futboll të mirë”.

“Unë kurrë nuk kam menduar se Roma dëshiron të çlirohet nga unë. Është e qartë, nëse ju humbi shtatë ndeshje radhazi, atëherë do të ndjeni presionin, por unë nuk e kam bërë këtë”.

“Kur bëj diçka, unë jam i bindur se ajo është gjëja e duhur. Unë nuk kam bërë gabime të mëdha. Është natyrale të kesh përgjigje për rezultatet pasi unë jam përgjegjës për ekipin. Dua ta shoh ekipin të luajë futboll dhe të mbetet i përqendruar për 90 minuta”, ka thënë Zeman.

Roma, e cila pozicionohet e teta me 17 pikë (15 më pak se lideri, Juventus) sonte do të përballet me Torinon në Olimpico, me ndeshjen që fillon në 20:45. /Telegrafi/

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!