Modric: Nuk jam lojtar i Barcelonës

dardanmiftari | Thursday, November 04, 2010 | 0 Komente

Mesfushori i Tottenhamit, Luca Modric, ka mohuar kategorikisht spekulimet qe e lidhnin atë me një kalim te Barcelona.
“Unë te Barcelona? Po, unë vërtet shpresoj që ajo të ndodh, por vetëm si lojtar i Tottenhamit. Le të jemi seriozë. Këto mund të quhen spekulime të veçanta, por nuk e di nëse vërtet dikush ka nevojë për to. A janë ato qesharake? Po, ato janë qesharake për mua”.
“Por natyrisht, është gjithnjë mirë të shohësh emrin tënd të lidhet me një klub si Barcelona, por duhet të qëndroj me këmbë në tokë. Në fund të ditës është vetëm një spekulim. Në fillim ishte Chelsea, më pas Interi, Manchester United dhe tani Barcelona. Por, e vetmja e vërtet është që unë së fundmi kam nënshkruar kontratë me Tottenhamin”, ka thënë Modric.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...