Gago nuk pendohet që u largua nga Reali

dardanmiftari | Monday, September 05, 2011 | 0 Komente

Fernando Gago thotë se nuk është ndier keq që e ka braktisur Real Madridin për t’iu bashkuar Romës në formë huazimi.
Mesfushori argjentinas u largua nga Bernabeu, pasi Jose Mourinho i kishte thënë se ishte tepricë, pas arritjeve të Nuri Sahin, Jose Callejon e Hamit Altintop.

“Nuk kam pasur asnjëherë probleme me Mourinhon, ai mori vendimet e tija unë i mora të miat”.

“Jam larguar nga Madridi me raporte të mira. E vërteta është se unë fillova mirë me Blancos duke luajtur rregullisht dhe duke fituar një titull, por më pas u lëndova dhe asnjëherë nuk isha në gjendje që të gjej vend në formacionin e parë”, ka thënë 25-vjeçari për Il Corriere dello Sport.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...