Klose: Gjermania e sotme, më e mira e kohës time

dardanmiftari | Monday, September 05, 2011 | 0 Komente

Sulmuesi i Lazios, Miroslav Klose, ka deklaruar se ekipi aktual i Gjermanisë është një prej më të mirëve pjesë e të cilit ka qenë ai.
Sulmuesi veteran bëri debutimin e tij zyrtar për Gjermaninë në vitin 2001 dhe që atëherë ka qenë pjesë e tre Kupave të Botës, por ai mendon se ekipi që nga Kupa Botërore 2010 është më i miri se kurrë më parë.

“Ne tashmë kemi treguar disa performaca të shkëlqyeshme gjatë 10 viteve të mia me ekipin kombëtar, por ky është ekipi më i fuqishëm që kemi pasur nëse shikojmë në lojtarët dhe talentët që ka”.

“Djelmoshat vërtet po bëjnë një punë të shkëlqyeshme. Ne kemi bërë një hap përpara pas Kupës Botërore në Afrikën e Jugut. Megjithatë, ne ende nuk jemi në fund të zhvillimit tonë pasi ekipi ende mund të përmirësohet më tej”, ka thënë Klose.

Gjermania është ekipi i parë që është kualifikuar në Euro 2012 me edhe tre ndeshje të mbetura, pasi mposhti Austrinë me rezultat 6-2 për të siguruar edhe pozitën e parë në Grupin A.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...