Krkic: Më mungon Barcelona

dardanmiftari | Tuesday, September 06, 2011 | 0 Komente

Sulmuesi i Romës, Bojan Krkic, ka thënë se atij i mungon gjithçka e Barcelonës, derisa kujton me lakmi kohën e tij me kampionët e Evropës.
Sulmuesi 21-vjeçar është produkt i akademisë së të rinjve të Barcelonës, por ka dështuar të sigurojë vend të rregullt në ekipin e parë në Camp Nou, pavarësisht se ka bërë mbi 100 paraqitje zyrtare dhe ka vendosur të zhvendoset te Roma këtë verë.

“Më mungon gjithçka që e rrethon klubin. Më mungojnë kolegët, shokët dhe gjithkush që kujdesej për Barcelonën. Më mungojnë shumë gjëra. Më pëlqen gjithçka që kam këtu dhe gjithmonë e kam këtë ndjenjë të nostalgjisë. Kjo nuk është gjë e keqe”.

“Nuk ka asnjë klub të vetëm atje i cili mund të garojë me Barcelonën. Ata gjithmonë synojnë ta fitojnë La Ligën, Ligën e Kampionëve dhe gjithçka tjetër. Grupi lojtarëve të cilin e shihni në dhomën e veshjeve të Barcës është unik. Atje ka shumë lojtarë vendorë dhe të tjerë të cilët vërtet kujdesen për Barcelonën po ashtu. Situata aktuale është falë tyre”, ka thënë Krkic për Radio Catalunya.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...