Ronaldo: Ferguson është si baba i dytë për mua

dardanmiftari | Tuesday, September 06, 2011 | 0 Komente

Cristiano Ronaldo e ka përshkruar menaxherin e Manchester United, Sir Alex Ferguson, si “baba të dytë” dhe ka refuzuar të përjashtojë një rikthim në Angli në të ardhmen.
Sulmuesi i Real Madridit, 26-vjeçar, u largua nga Old Trafford në vitin 2009 për t’u transferuar në Bernabeu për një shumë rekorde që kap vlerën e 94 milionë eurove.

Portugezi ende ka ndjenja ndaj ish-klubit të tij dhe e ka krahasuar trajnerin aktual, Jose Mourinho, me Sir Alex derisa ka zbuluar se atij i mungon futbolli i Ligës Premier.

“Sir Alex Ferguson është babai im i dytë – ai më ka ndihmuar shumë të përmirësohem dhe tash Z. Mourinho po ashtu pasi ata të dy janë menaxherë me përvojë të cilët fitojnë shumë gjëra, andaj për mua ata janë trajnerët më të mirë”.

“Kam kujtime të mira nga Manchesteri dhe kur shikoj ndonjë ndeshjet më mungon shumë pasi është një pjesë e imja të cilën e kam lënë në Angli. Vetëm sepse luaj në Madrid nuk më mungon kontakti me djelmoshat e vjetër, andaj kur kam mundësi flas me Sir Alex”, ka thënë mes tjerash Ronaldo për Sky Sports.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...