Carlos bojkoton mediat

dardanmiftari | Tuesday, October 11, 2011 | 0 Komente

Trajneri dhe lojtari i Anzhi Makhachkala, Roberto Carlos, ka bërë të ditur se ai do të bojkotojë mediat pas publikimit të disa intervistave në të cilat ishin inkorporuar fjali të pathëna nga braziliani.
Ish-mbrojtësi i Real Madridit u tha se kishte shprehur interesim për të nënshkruar me lojtarë si Steven Gerrard, Nicolas Anelka dhe Robin van Persie, por ai thotë kurrë nuk i ka përmendur këta emra.

“Fjalët më janë atribuuar mua për nënshkrime mitike, emrat e të cilëve janë një befasi e plotë. Në asnjë intervistë unë nuk kam përmendur emra konkretë”.

“Nga ky moment unë nuk do të jap më intervista për t’i lejuar vetes të përqendrohem krejtësisht në punën e trajnerit te Anzhi”, ka thënë Carlos.

38-vjeçari iu bashkua klubit rus nga Corinthians në shkurt të këtij viti dhe më 30 shtator u emëruar lojtar-trajner i skuadrës.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...