Ronaldo: Jemi më të mirë se Bosnja

dardanmiftari | Wednesday, November 16, 2011 | 0 Komente

Ylli i Real Madridit, Cristiano Ronaldo thotë se Portugalia është një ekip më i mirë se Bosnjë e Hercegovina.
Ronaldo bëri një paraqitje impresive dhe shënoi dy gola në fitoren 6-2 në takimin e mbrëmshëm si nikoqir i boshnjakëve, ndeshje e cila kualifikoi portugezët për në Euro 2012.

“Kisha një ndeshje të mirë, në të cilën shënova gola, ekipi po ashtu luajti mirë. Ne jemi shumë të lumtur dhe falënderojmë Zotin që jemi në Euro 2012”.

“Marrë në përgjithësi, Portugalia ishte fitues i drejtë, ne jemi më të mirë se ata, ne e treguam këtë sot, siç e treguam edhe në ndeshjen e parë. Mendoj se rezultati ishte i drejtë, ne luajtëm më mirë dhe ne jemi një ekip më i mirë”, ka thënë Ronaldo për Goal.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...