Mancini: Tevez luan pas dy javësh

dardanmiftari | Thursday, February 23, 2012 | 0 Komente

Menaxheri i Manchester Cityt, Roberto Mancini, ka konfirmuar se Carlos Tevez, është i mirëpritur te Manchester City dhe se ai mund të kthehet në aksion pas jo më shumë se dy javësh.

Bosi i Cityt ka konfirmuar se e ka lexuar kërkim faljen e Tevezit dhe takimi i tyre krucial është vendosur të ndodhë të enjtën pasdite.

“Unë kam thënë se ai ishte i vdekur pas ndeshjes ndaj Bayernit. Por, një javë më pas, unë e kam telefonuar dhe i thashë që t’u kërkojë falje të gjithëve e gjithçka do të harrohet’, - nuk kam ndonjë problem. Po, ai mund të luajë përsëri. Mendoj se ai ka nevojë për të stërvitur dy apo tri javë dhe më pas mund të luajë”, tha Mancini.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...