Bilic ka refuzuar Ligën Premier

dardanmiftari | Wednesday, August 01, 2012 | 0 Komente

Ish-përzgjedhësi i Kroacisë në futboll, Slaven Bilic, thotë se ai ka pasur oferta joshëse nga Liga Premier, por megjithatë zgjodhi të nënshkruajë me Lokomotiv Moskën.

“Kam pasur propozime interesante nga Anglia, vend i cili mund të quhet si shtëpia ime e dytë pasi kam kaluar një pjesë substanciale të karrierës time në Ligën Premier. Por kam zgjedhur Lokomovitin. Është një ekip shumë i mirë që ka gjithçka për t’u bërë edhe më i mirë”.

“Liga ruse nuk është më e fuqishmja në Evropë, por duket se është më e vështira, pasi sezonin e kaluar ishin tetë ekipe që luftonin për titullin e kampionit. Asnjë ligë tjetër nuk mund të ketë një konkurrencë të tillë”, ka thënë Bilic.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...