Bogdani: Juventusi, një kundërshtar shumë i vështirë

dardanmiftari | Saturday, April 04, 2009 | 0 Komente

Sulmuesi i Chievos, Erjon Bogdani gjatë një interviste për mediat italiane, ka thënë se ndeshja e nesërme ndaj Juventusit është ndër sfidat më të vështira.
Shqiptari së fundi ka bërë disa paraqitje të mira për skuadrën e tij duke u treguar i dobishëm në ringjalljen e klubit në pjesën e dytë të sezonit. “Ndjehem mirë, punoj shumë gjatë stërvitjeve me qëllim që të siguroj vendin tim për ndeshjen e të dielës. Jam i kënaqur që mund të ndihmoj në këto ndeshje të fundit. Gjëja më e rëndësishme tash është se Chievo është në formë dhe duhet të vazhdojmë në këtë mënyrë”, ka thënë sulmuesi shqiptar. “Pavarësisht kush luan apo shënon, ne duhet të mendojmë vetëm për fitore dhe të nxjerrim sa më shumë pikë që mundemi”. Në përpjekjen për t’u larguar edhe më shumë nga pjesa e fundit e tabelës, Chievo do të përballet nesër me Juventusin, të cilin Bodgani e sheh si një ndeshje shumë të vështirë. “Kundër Juventusit do të jetë një ndeshje shumë e vështirë për ne, si gjithmonë, por duhet të udhëtojmë në Olimpiko dhe të luajmë me të njëjtin nivel, ashtu siç bëmë në Romë kundër Lazios dhe në Firencë kundër Fiorentinës, pavarësisht humbjes”, ka shtuar shtatlarti. Chievo aktualisht qëndron në pozitën e 16-të me 30 pikë nga 29 ndeshje të luajtura, gjashtë pikë mbi zonën e rrezikut.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...