Gerrard: Do të bëjmë gjithçka për të fituar

dardanmiftari | Sunday, June 27, 2010 | 0 Komente

Kapiteni i Anglisë, Steven Gerrard, ka thënë se kombëtarja e tij do të bëjë gjithçka që është e nevojshme për të fituar ndeshjen ndaj Gjermanisë, njëherit i dha përkrahje Wayne Rooneyt, i cili nuk është treguar deri më tani në këtë Botëror.
“Ne kemi shumë besim për këtë sfidë, me një paraqitje të mirë që lamë prapa ndaj Sllovenisë. Disponimi është vërtet i mirë. Ne kemi punuar shumë dhe jemi përgatitur shumë për këtë takim dhe do të bëjmë gjithçka që është e nevojshme për ta fituar ndeshjen. Do të jetë ndeshje shumë e vështirë dhe natyrisht ne duam ta fitojmë ndeshjen gjatë 90 minutave të para. Por, nëse na nevojiten vazhdimet apo penaltitë, atëherë ne jemi të gatshëm”.
“Është çështje kohe para se Rooney të shënojë në kampionat dhe shpresojmë që këtë ta bëjë të dielën. Unë kam besim në të se ai do të luajë mirë ndaj Gjermanisë, ishte në formë gjatë stërvitjes. Unë kam qenë i përfshirë në shumë ndeshje të mëdha gjatë gjithë karrierës time dhe përvoja në përgatitjen e këtyre ndeshjeve mund të më shërbejë. Ka shumë presion dhe është situatë e tensionuar për arsye se gjithçka është në lojë, por është kënaqësi. Nuk më pritet të dal në fushë dhe t’i ndihmoj ekipit të fitojë”, ka deklaruar Gerrard në konferencën për shtyp.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...