VdV: Do të kaloj në Ligën Premier

dardanmiftari | Sunday, July 25, 2010 | 0 Komente

Mesfushori i Real Madridit, Rafael Van der Vaart, është duke synuar një kalim në Ligën Premier, te Chelsea apo te Liverpooli.
“Unë kam dëgjuar për interesimin e Liverpoolit dhe Chelseat, ndërsa kjo është shumë lëkundëse. Nëse ndonjë prej këtyre ekipeve do të më ofronte futboll të rregullt, atëherë të jem i sinqertë, do të ishte e vështirë të mos dëgjoja atë që kanë për të thënë. Mendoj se i kam marrëdhëniet e mira me Realin, pasi që ata do të më kuptonin dhe do të më lejonin të zhvilloja bisedime”.

“Unë pres që shumica e transferimeve të kryhen brenda dy javësh dhe nëse Chelsea apo Liverpooli më kërkon, atëherë së paku do të dëgjoja ofertat e tyre. Që të dy janë gjigantë dhe nëse mund të më ofrojnë futboll të rregullt, do të ishte e vështirë të refuzoja një ofertë”.

“Nuk do të doja të luaja për klube në Spanjë për shkak të respektit ndaj Real Madridit, kështu që sytë e mi janë kah Liga Premier. Është kampionati i vetëm që garon me standardet e La Ligas”, ka thënë Van der Vaart për Daily Star Sunday.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...