Allardyce: Wenger jo më i mirë se unë, më mungon Benitez

dardanmiftari | Sunday, September 19, 2010 | 0 Komente

Menaxheri i Blackburnit, Sam Allardyce, ka këmbëngulur se bosi i Arsenalit, Arsene Wenger, nuk është menaxher më i kompletuar se ai, pas kritikave të këtij të fundit për stilin e lojës së Allardyce.
“Ekziston një problem këtu me perceptimin. Arsene shihet si një francez i sofistikuar, përderisa unë jam vetëm një fshatar anglez nga pjesa qëndrore e Anglisë, por a është Wenger më i avancuar se unë në nivelin e trajnerit? Nuk ka gjasa”.
“Jam tepër i inatosur në Liverpoolin që e la Benitezin të largohet. Ai më urreu mua dhe më pëlqeu që t’ia bëja futbollin bajat. Për vite të tëra, sa herë e vizitonte Boltonin, ai kurrë nuk arriti të nxirrte rezultat pozitiv dhe na akuzoi për mashtrim”, u shpreh Allardyce.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...