Mourinho: Nuk më pëlqeu goli i Malagas

dardanmiftari | Sunday, October 17, 2010 | 0 Komente

Jose Mourinho Jose Mourinho ishte i kënaqur me fitoren e skuadrës së tij ndaj Malagas, por pranoi se nuk i pëlqeu aspak goli i pranuar.
I pyetur për ndryshimet të cilat i ka bërë në sistemin e ekipit të ti në sulm, Mourinho refuzoi të përgjigjet.
“Në pjesën e parë luajtëm më ndryshe, ishim shumë kompaktë. Cristiano dhe Di Maria në krahun e njëjtë bënë shumë probleme. Pranë rezultatit 2-0, unë vendosa që të zhvendosem në një sistem më të baraspeshuar. Por, ne kemi punuar në parasezonë me sisteme të ndryshme dhe ekipi ishte i përgatitur për një gjë të tillë”.
“Është e vështirë për mua që të flas për Cristianon pasi që ndeshja ishte shumë e kompletuar. Nuk më pëlqeu goli i Malagas, por më duhet t’i jap komplimente për punën e bërë nga ai ekip. Ishte mirë për ne që ndeshja ishte e vdekur pasi që të martën kemi të bëjmë me një kundërshtar më të fortë”, deklaroi Mourinho për Marca.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...