Benitez: Interi i bashkuar ta mposhtë Twenten

dardanmiftari | Tuesday, November 23, 2010 | 0 Komente

Trajneri i Interit, Rafael Benitez, shpreson se njerëzit e tij do ta shfrytëzojnë ndeshjen në Ligën e Kampionëve ndaj Twentes për t’u rikthyer në formën më të mirë dhe për ta siguruar kualifikimin më tej.
“Është një ndeshje e rëndësishme për ne, Liga e Kampionëve është shumë e rëndësishme për ne dhe nuk ka të bëjë asgjë me Serie A. Gjithçka varet nga ne. Ne kemi luajtur disa ndeshje të mira, të tjerët jo dhe nëse fitojmë atëherë jemi të kualifikuar”.
“Ne duhet të fitojmë së bashku. Nuk po mendoj për të kaluarën, as për dënimin e Samuel Eto’os. Unë kam besim për ndeshjet e ardhshme dhe mendoj se do të jetë me rëndësi t’i riaftësojmë lojtarët e lënduar. Ekipi është i bashkuar dhe ne duam të fitojmë, ashtu si të tjerët. Unë kam pasur situata të tilla në të kaluarën. Ne mund të fitojmë tituj. Kemi besim”, ka thënë Benitez.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...