Mancini: Jam menaxheri më i mirë

dardanmiftari | Monday, November 22, 2010 | 0 Komente

Bosi i Manchester Cityt, Roberto Mancini, e ka quajtur veten si menaxheri më i mirë, pasi skuadra e tij shkatërroi në udhëtim Fulhamin.
“Unë gjithmonë kam menduar se jam menaxheri më i mirë. Në karrierën time, ku kam shkuar kam fituar. Javën e kaluar isha një menaxher i dobët që ishte gjashtë pikë prapa liderit. Tani jam menaxheri më i mirë për shkak se jam vetëm tri pikë larg majes së tabelës”.
“Nëse kemi ndonjë problem të madh dhe jemi në krizë të madhe, ndërsa jemi vetëm tri pikë larg Unitedit e Chelseat, atëherë ne po luajmë mirë. Kështu shkon kur jeni menaxher. Nëse fitoni, jeni në maje. Nëse humbisni, jeni i dobët. Une e di çfarë po ndodh. Nuk më intereson dhe aq”, ka thënë Mancini.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...