Mourinho: ‘el Classico’ të hënën? Nuk më intereson!

dardanmiftari | Friday, November 12, 2010 | 0 Komente

Trajneri i Real Madridit, Jose Mourinho, ka thënë se nuk i intereson aspak zhvendosja e datës së ‘el Classicos’ në të hënën.
“Unë e kam ditur shumë kohë më parë se kjo do të ndodhte, por nuk më intereson. Unë e di këtë, sepse e di se kush e kontrollon këtu futbollin dhe nëse shikoni në deklaratat e tyre, atëherë ju do të kuptoni se pse e kanë marrë këtë vendim”.
“Unë do brengosesha po që se do të kishim luajtur të shtunën në ora 22:00 dhe më pas të martën në Ligën e Kampionëve. Barcelona nuk dëshiron të luajë të shtunën sepse më parë do luajë të mërkurën në Ligën e Kampionëve dhe kjo është arsyeja se pse duhet të luajmë të hënën”, ka thënë Mourinho.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...