Neymar lë të hapur kalimin në Ligën Premier

dardanmiftari | Wednesday, November 24, 2010 | 0 Komente

Ylli i Santosit, Neymar, nuk mund ta hedhë poshtë transferimin në ndonjë nga skuadrat e mëdha evropiane, sidomos jo në Ligën Premier ku Chelsea dhe Manchester United janë vënë në kërkim të tij.
“Vetëm e ardhmja mund ta tregojë këtë. Për momentin jam te Santosi dhe unë do ta respektoj kontratën time. Unë do të mbroj ngjyrat e Santosit. Do Zoti do të shënoj më shumë gola”.
“Unë e shikoj Ligën Premier dhe Ligën e Kampionëve, ashtu si La Ligan. Unë shikoj edhe kampionatet tjera. Më pëlqejnë ekipet angleze, por edhe ato spanjolle. Unë madje kam një mik në Ukrainë që quhet Andre, prandaj e shikoj edhe Ligën e Ukrainës”.
“Zyrtarët e klubit më kanë thënë se nuk jam në shitje, por unë nuk mendoj kështu. Ky mund të jetë momenti i duhur për një aventurë evropiane”, u shpreh Neymar.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...