Reina: Messi më i kompletuar se Ronaldo

dardanmiftari | Monday, November 22, 2010 | 0 Komente

Portieri i Liverpoolit, Pepe Reina, përkundër krizës së madhe për rezultate në Anfield ka gjetur kohë për të folur mbi dy futbollistët më të mirë në botë, Cristiano Ronaldo dhe Lionel Messi, ndërsa e quan këtë të fundit më të kompletuar.
“Barcelona është favorit i lehtë në ‘el Classico’ sepse luan në shtëpi dhe unë ndjej se aty do ketë shumë gola. Për mua, Blaugranët duke luajtur para 100 mijë tifozëve, janë favoritët absolutë të kësaj përballje, por është një ndeshje e cila është e vështirë për t’u parashikuar”.
“Messi dhe Ronaldo janë që të dy lojtarë të mëdhenj, por për shijen time Messi është më i kompletuar. Sidoqoftë, ky është mendimi im modest personal”, u shpreh Reina.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...