Sneijder i zhgënjyer nga mostransferimi i Afellay

dardanmiftari | Tuesday, November 23, 2010 | 0 Komente

Mesfushori kreativ i Interit, Wesley Sneijder, është shprehur tejet i zhgënjyer me dështimin e zi-kaltërve për ta transferuar asin holandez Ibrahim Afellay.
“Unë i kam thënë Interit se Afellay do të ishte lojtar i përkryer për ne dhe gjithashtu i kam thënë edhe Afellayt se ai do të shkëlqente te Interi. Ai ka cilësinë për t’u bërë yll i madh në Serie A. Fatkeqësisht, Interi vendosi që të mos më dëgjonte dhe kështu bëri ofertë për të”.
“Po të isha në krye të Arsenalit, unë do ta kisha transferuar Afellay pa menduar dy herë. Ai është lojtar i madh dhe unë i kam thënë klubit se vërtet e vlersoj atë. Por klubi vendosi të mos e transferonte atë”, u shpreh Sneijder.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...