Moggi: Benitez meriton shkarkimin

dardanmiftari | Monday, December 20, 2010 | 0 Komente

Sipas Luciano Moggit, Rafael Benitez duhet të shkarkohet sa më shpejtë nga posti i trajnerit të Interit, një vendim ky i merituar për teknikun e dështuar spanjoll.
“Deri të shtunën unë e kam përkrahur Benitezin sepse të gjithë e akuzuan atë si problemin e vetëm te Interi, por unë kurrë nuk e kam pritur një shpërthim të tillë në fund të finales së Botërorit të Klubeve”.
“Ai është dashur ta thoshte këtë para Botërorit. Nëse Interi i premtoi krejt diçka tjetër, atëherë ai është dashur të japë dorëheqje. E nëse do të isha Massimo Moratti, atëherë do ta shkarkoja pa u menduar dy herë. Ai e ka destabilizuar klubin”, deklaroi Moggi.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...