Bendtner i përkushtuar ndaj Arsenalit

dardanmiftari | Tuesday, January 11, 2011 | 0 Komente

Sulmuesi i Arsenalit, Nicklas Bendtner, thotë se ai është i përkushtuar ndaj klubit të tij aktual.
Danezi shpreson që periudha e tij e vështirë me Topçinjtë tashmë është prapa tij dhe ai të fitojë më shumë kohë për lojë.
“Disa gjëra mund të ishin interpretuar jo saktësisht siç i kam thënë unë, por është e vërtetë se kam qenë i zhgënjyer për shkak se çdokush që nuk luan dëshiron të jetë në ekip, unë nuk jam më ndryshe”.
“Por mendoj se ndoshta kam folur ca si shumë, por po ashtu kam thënë se Arsenali është klubi ku unë kam qenë për aq gjatë dhe mbetet klubi ku unë dua të luaj. Besoj se jam mjaft i mirë të luaj dhe se kurrë nuk ka pasur biseda që unë të largohem ose diçka e tillë, është vetëm një frustrim natyral nëse nuk jeni në ekip dhe kjo është e njëjtë për çdo lojtar”, ka thënë Bendtner.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...