Mourinho falënderon ata që e kanë mbështetur

dardanmiftari | Tuesday, January 11, 2011 | 0 Komente

Jose Mourinho (Trajneri më i mirë i vitit) Strategu i Real Madridit, Jose Mourinho, është shpallur trajneri më i mirë i vitit 2010 nga FIFA pas tre titujve të fituar me Interin, ndërsa për këtë ai ka falënderuar lojtarët, kolegët dhe të gjithë ata që e duan.
Gjatë sezonit 2009/2010, me Interin portugezi fitoi titullin e Serie A, Kupës së Italisë dhe Ligës së Kampionëve, ndërsa edhe pas kalimit te Real Madridi është treguar i suksesshëm duke mbajtur pozitën e dytë në La Liga dhe duke vazhduar garën në Kupën e Mbretit dhe në Ligën e Kampionëve.
“Dëshiroj t’i uroj dy trajnerët e mrekullueshëm: Vicente del Bosque dhe Pep Guardiola (të cilët ishin konkurruesit e tij). Kam punuar shumë për të arritur deri këtu, por nuk kam arritur vetëm”.
“Dua t’i falënderoj lojtarët e mi, kolegët dhe në veçanti, ata që më duan dhe më kanë mbështetur gjatë gjithë kohës që ta përjetoj këtë moment shumë të veçantë”, ka thënë 47-vjeçari.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...