Forlan: Atletico refuzoi ofertën e Realit për mua

dardanmiftari | Friday, January 28, 2011 | 0 Komente

Sulmuesi i Atletico Madridit, Diego Forlan ka pohuar se Real Madridi ka bërë një ofertë për ta transferuar gjatë këtij afati kalimtar, por oferta e tyre është refuzuar nga drejtuesit e klubit nga Vicente Calderon.
“E vërteta është se Real Madridi e ka kontaktuar drejtorin Miguel Angel Gil Marin dhe ai ka refuzuar ofertën. Gil Marin bisedoi me agjentin tim dhe tha se ai ka refuzuar ofertën, ndërsa pjesa tjetër është vetëm spekulim”.
“Jam i qetë dhe përkushtimi im nuk ka ndryshuar, pasi vitin e fundit unë kam pasur telashe, ndërsa kjo nuk do të thotë se jam më pak i angazhuar. Unë tentoj t’i ndihmoj ekipit. Unë kam kontratë këtu dhe dua ta përmbushi atë”, potencoi Forlan.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...