Kaka i ngazëllyer me rikthimin

dardanmiftari | Tuesday, January 04, 2011 | 0 Komente

Superylli i Real Madridit, Kaka, duket i ngazëllyer me rikthimin e tij në fitoren e mbrëmshme ndaj Getafe, duke thënë se ai kishe pasur frikë se kurrë më nuk do të luajë sërish.
Braziliani fitoi një paraqitje të shpejtë mbrëmë nga trajneri Jose Mourinho dhe tregoi formë të mirë.
“Është një kënaqësi e madhe të jesh në fushën e futbollit sërish. Kam kaluar momente shumë të këqija muajve të fundit, duke mos e ditur madje nëse do të luaj sërish. Por mendoj se tash e kam tejkaluar lëndimin. Shpresoj të luaj në nivel të lartë sërish”.
“Nuk kam bërë ende asgjë në Spanjë. Për mua kjo është një sfidë e madhe dhe dua të luaj në nivelin më të lartë. Ende duhet ta siguroj vendin tim. Ekipi po luan shumë mirë”, ka thënë Kaka.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...