Agger: Torres nuk ka respekt

dardanmiftari | Saturday, February 12, 2011 | 0 Komente

Mbrojtësi i Liverpoolit, Daniel Agger, ka kritikuar Fernando Torresin për transferimin te Chelsea, duke thënë se sulmuesi ka shfaqur mungesë respekti për ish-bashkëlojtarët.
“Është e pa pranueshme të luaj për një prej rivalëve të përbetuar të Liverpoolit. Për një danez, është me rëndësi të ketë respekt për klubin ku luan. Unë jam krenar që jam në gjendje të bart fanellën e Chelseat dhe të di se kurrë nuk do të transferohem te ndonjë klub tjetër në Angli. Unë kurrë nuk do të shkoja te Manchester United apo Evertoni. Është formë e respektit për klubin”.
“Supozoj se Liverpooli ka fituar shumë para nga ai dhe nëse lojtari nuk dëshiron të qëndrojë, nuk ka arsye për ta mbajtur atë. Unë duhet të them se unë mendoj se të gjithë në Melwood e kanë dashur atë, sepse ai është djalosh i mirë dhe ne i dëshirojmë atij çdo të mirë në fanellën e kaltër, përpos ndaj neve”, deklaroi Agger për Ekstra Bladet.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...