Moggi: Interi tepër i fortë për Juven

dardanmiftari | Saturday, February 12, 2011 | 0 Komente

Luciano Moggi është shprehur për superderbin e të dielës mes Juventusit dhe Interit, duke shkruar në kolumnën e tij në Tuttomercatoweb. Përkundër faktit se e ka në zemër Juventusin, njeriu më kontrovers në futbollin italian e sheh Interin tepër të fortë për Bianconerët.
“Zemra ime rreh për Juventusin, por gjykimi im taktik e favorizon Interin. Nerazzurët janë ekip më i kompletuar dhe më i fortë, ata kanë lojtarë të hatashëm”.
“Rikthimi i Wesley Sneijder ka rivendosur ritmin e lojës së Interit. Ata kanë lojë më të rrjedhshme dhe pos rezultateve ata shfaqin futboll spektakolar”.
“Titulli? Interi ka gjasa të mëdha për ta tejkaluar Milanin në fund të sezonit, por ende ndjej se Rossonerët janë favoritë”, shkroi Moggi.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...