Evra: Park mund të vrapojë gjithë ditën

dardanmiftari | Wednesday, May 18, 2011 | 0 Komente

Mbrojtësi i Manchester United, Patrice Evra, ka potencuar ndikimin e Park Ji-sung në suksesin e pjesës së dytë të sezonit.
“Ji është i pabesueshëm. Vetëm kam qeshur kur e kam parë atë në ndeshjen kur ai vraponte, pasi ishte e pabesueshme. Duhet të jetë ushqimi korean. Jam përpjekur të bëj ngjashëm, ndonjëherë shkoj te shtëpia e tij dhe ha ca ushqim”.
“Por seriozisht mendoj se Ji është një shembull për çdo lojtar. Ai vrapon për secilin. Ndonjëherë nëse jam i lodhur e di se do të jetë ok pasi Ji do të vrapojë për mua. Mendoj se ai është një prej lojtarëve më të rëndësishëm në ekip pasi ai nuk ndalon së vrapuar, ai mund të vrapojë gjithë ditën”, ka thënë Evra.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...