Chisora: Do ta nokautoj Klitschkon

dardanmiftari | Saturday, January 14, 2012 | 0 Komente

Amerikani Derek Chisora ka thënë se do ta nokautoj ukrainasin Vitali Klitschko në duelin e tyre që zhvillohet në Munich më 18 shkurt.
“Numri tetë është numri im i fatit dhe në raundin e tetë do ta nokautoj Klitschkon. Ai nuk e di se çfarë po e pret, unë jam fizikisht dhe mentalisht shumë i përgatitur për ta bërë titullin timin. Shpresoj se ai është i përgatitur për këtë”.

“I kam thënë Vitalit që të mos bëjë sikurse femrat dhe vëllai i tij, të mos gjejë ndonjë pretekst, por të paraqitet në ring. Shpresoj që të mos arsyetohen dhe dueli të zhvillohet. Të gjithë janë lodhur nga vëllezërit Klitschko sepse ata nuk i dhurojnë kënaqësi boksit. Ata e kanë vrarë sportin që unë e dua dhe tani është koha për mbret të ri i cili do të vijë më 18 shkurt. Unë do ta shkatërroj”, ka thënë Chisora.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...