Eriksson: Unë duhet ta drejtoj Anglinë

dardanmiftari | Tuesday, March 06, 2012 | 0 Komente

Sven-Goran Eriksson është i gatshëm të rikthehet në karrigen drejtuese të Anglisë edhe një herë për Euro 2012, por nuk pret që atij t’i ofrohet kjo punë.

Suedezi më herët kishte qenë i angazhuar me Tre Luanët nga viti 2001 deri në vitin 2006, duke drejtuar ekipin në çerekfinale të Kupave Botërore 2002 dhe 2006 si dhe në Euro 2004.

“Ata duhet të më caktojnë mua! I njoh të gjithë lojtarët. Ka disa lojtarë të mirë të cilët po vijnë, por ende ka lojtarë të mirë nga të vjetrit. Paul Scholes mund të rikthehet sërish! Wayne Rooney është i jashtëzakonshëm, ai ka gjithçka dhe është vetëm 26-vjeçar”.

“Ai është një futbollist i pjekur i cili e kontrollon temperamentin më shumë. Ai është fituesi i ndeshjeve për Anglinë. Por kjo nuk do të ndodhë [caktimi im], për shkak se kjo do të trajtohej nga shtypi dhe FA do të shkonte mbrapsht”, ka thënë Eriksson.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...