Mourinho: E ardhmja ime vendoset së shpejti

dardanmiftari | Wednesday, April 25, 2012 | 0 Komente

Trajneri i Real Madridit, Jose Mourinho, ka refuzuar të japë garanci se ai do të qëndrojë në Santiago Bernabeu edhe pas këtij sezoni.

“Unë kam një kontratë me klubin dhe nuk kam arsye të largohen. Kur të vijë koha do të bisedoj me njerëzit e mi dhe me Bordin dhe do të vendos se çfarë është më mirë për mua, për klubin dhe për lojtarët”.

“Këto vite në Madrid kanë qenë një përvojë e pasur e cila më ka shndërruar në një trajner më të mirë. Gjithmonë kam shikuar të punoj në vende të ndryshme dhe me lojtarë të ndryshëm”.

“Nuk jam i zhgënjyer deri tash, ka më pak se një muaj deri në fund dhe ne mund të fitojmë dy tituj. Kjo mi zbardh flokët, por megjithatë kënaqem me këtë”, ka thënë Mourinho.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...