Afellay: Lëndimet më kanë forcuar

dardanmiftari | Tuesday, May 29, 2012 | 0 Komente

Ibrahim Afellay thotë se ai nuk është i shqetësuar për formën e tij para fillimit të Euro 2012, pasi mendon se lëndimet e kanë bërë atë më të fortë.

Ylli i Barcelonës ka munguar në pjesën më të mardhe të sezonit 2011/12 për shkak të një lëndimi në gju, dhe u rikthye në fushë vetëm së fundi. Megjithatë ai është plot vetëbesim para fillimit të kampionatit evropian me Holandën.

“Futbollisti kurrë nuk e humb ndjenjën për top. Nuk mendoj se ka gjëra të cilat nuk jam më në gjendje t’i bëj tash përnjëherë. Lëndimi më ka bërë më të fortë edhe fizikisht edhe mentalisht”.

“Nuk kam pritur gjatë që ndjenja e mirë të rikthehet, pas rikthimit tim. Megjithatë, kjo është logjike, kur ju punoni me disa prej lojtarëve më të mirë në botë”, ka thënë Afellay.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...