Milaim Rama i thotë lamtumirë futbollit

dardanmiftari | Monday, May 21, 2012 | 0 Komente

Kosovari me nënshtetësi zvicerane, Milaim Rama, ka vendosur t’i japë fund karrierës së tij në futbollin profesionist.

Mesfushori do t’i thotë lamtumirë futbollit të mërkurën, më 23 maj, në ndeshjen që Thun e zhvillon kundër Zurichut.

Futbollisti veteran i FC Thun-it, ishte një prej më të suksesshmëve te kjo skuadër zvicerane, me 113 gola.

Rama ishte shënuesi më i mirë në Zvicër në ligën e dystë në sezonin 2001/02 dhe një sezon më pas shënuesi më i mirë në Superligë (2002/03), dhe më pas i vetmi shqiptar pjesëmarrës në kampionatin evropian të vitit 2004 me përfaqësuesen e Zvicrës.

Milaim Rama, i cili ishte i pari futbollist shqiptar që luajti në kombëtaren zvicerane, pritet të nderohet nga shumë tifozë shqiptarë në ndeshjen e fundit të tij zyrtare të mërkurën.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...