Ronaldo i ngazëllyer me titullin e kampionit

dardanmiftari | Thursday, May 03, 2012 | 0 Komente

Ylli i Real Madridit, Cristiano Ronaldo, është i ngazëllyer që më në fund ka fituar titullin e parë të kampionit të Spanjës, pas fitores së mbrëmshme 3-0 ndaj Athletic Bilbao.

“Jam jashtëzakonisht i lumtur. Ky është titulli im i parë në Spanjë dhe jam i ngazëllyer. Ne e kemi arritur objektivin tonë dhe të gjithë jemi të ngazëllyer që e kemi fituar La Ligën”.

“Ne të gjithë kemi një kënaqësi të madhe që kemi arritur objektivin tonë pasi kemi luftuar për dhjetë muaj. Liga është edhe më e vështirë kur ju luftoni për të me një skuadër si Barcelona, por ndjeni kënaqësi kur mposhti një prej skuadrave më të mira. Ne ishim më të mirë se ata”.

“Titulli i ligës është ai të cilin e doja më së shumti. Kam dy çmime të Këpucës së Artë në shtëpi. Do të ishte mirë të fitoj edhe një tjetër, por nuk më vjen keq nëse nuk e arrij”, ka thënë portugezi.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...