Ramos: Penalltia ime ishte paksa 'e çmendur'

dardanmiftari | Thursday, June 28, 2012 | 0 Komente

Mbrojtësi i Real Madridit, Sergio Ramos, tha se penalltia e tij kundër Portugalisë ishte e planifikuar dhe se nuk ishte i frikësuar nga hija e humbjes së penalltisë në Ligën e Kampionëve.

Mbrojtësi spanjoll insistoi se penalltia e tij në gjysmëfinale ishte e planifikuar dhe e cilësoi atë si 'të çmendur'.







Ramosi u tha gazetarëve: "Del Bosque mund ta ketë pasur idenë që unë jam në gjendje të bëja diçka të tillë, sepse ai ka punuar me mua për shumë vite dhe ai e di se unë jam paksa 'i çmendur'".

"Pas përvojës së keqe në Ligën e Kampionëve, shumë njerëz kanë thënë se unë ndoshta nuk jam i përgatitur, dhe mua si futbollist më lëndoi krenarinë, kështu që unë morra përgjegjësinë sepse u ndjeva i sigurt."

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...