Gerrard, futbollisti i vitit

Unknown | Monday, January 21, 2013 |


Kapiteni legjendar i Liverpoolit, Stiven Gerrard është zgjedhur futbollisti më i mirë anglez i vitit. Në ceremoninë e mbajtur, Gerrard pranoi çmimin duke thënë se ndihet shumë i nderuar për këtë çmim të cilin herën e fundit e fitoj në vitin 2009.
"Me këtë çmim ndihem krenar unë dhe familja ime. Jam një tip lojtari që dëshiroj më shumë të fitoj skuadra ime se unë çmime personale. Unë gjithmonë përpiqem për të arritur sukseset me Liverpoolin apo Anglinë. Më kanë vlerësuar njerëzit që e shikojnë futbollin, njerëzit që dinë ta vlerëzojnë dhe unë sot ndihem shumë i vlerësuar. Këtë vit është 150 vjetori i FA, kështu që është diçka e madhe që unë jam fitues në këtë përvjetor" deklaroi supermesfushori Gerrard./Indeksonline/

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!