Tyson: Jam duke vdekur

Lina's | Sunday, August 25, 2013 |

Mike Tyson është i bindur se ka mbërritur në limitin e jetës së tij, ndërsa pranoi për herë të parë publikisht, se varësia nga alkooli po e shkatërron dita ditës gjithmonë e më shumë. 

”Do të doja të ndryshoja jetën, të jetoja ndryshe. Dua të jem esëll sepse e di që jam duke vdekur. Jam në prag të vdekjes, sepse jam një pijanec, jam një i alkoolizuar kronik”, deklaroi një prej boksierëve më të mëdhenj të të gjitha kohërave, në një konferencë për shtyp në Nju Jork. 

47-vjeçari, tre herë më parë ka qenë në rehabilitim për shkak të varësisë nga substancat narkotike dhe alkooli. 

Në konferencë për shtyp, Mike shtoi se kishte gjashtë ditë pa konsumuar alkool dhe se shpreson që të ketë forcë të vazhdojë kështu sa më gjatë. /Fish Media/ 

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!