Irina: Ronaldo më ofron krejt çka dua

Unknown | Wednesday, October 23, 2013 | 0 Komente

Irina Shayk e ka dhënë një intervistë për ‘Sports Illustrated’, ku ka folur për lidhjen e saj me Cristiano Ronaldon, për të cilin thotë se i ofron krejt çka do. “Ne ishim së bashku për më shumë se tri vjet dhe jam duke e shijuar lidhjen time. Ai është një mbështetje e madhe për mua. Ai gjithmonë është në anën time dhe di se si të më bëjë të lumtur. Ai e kupton perfekt punën time, e cila është mjaft e rëndësishme për mua. E dua profesionin dhe udhëtimet, kështu që kam nevojë që partneri im ta kuptojë se unë po jap gjithçka për ta bërë këtë”, deklaroi modelja ruse.
“Si çdo femër, unë dua të kem fëmijë, një familje dhe kafshë në shtëpi. Mirëpo, nuk mund t’i planifikoni këto gjëra. Ju nuk e dini kurrë se kur do të vjen koha për këto. Cristiano është gjithmonë i qetë dhe përshtatet me personalitetin tim. Prandaj, unë mundohem t’ia ofroj tërë mbështetjen time, kur ai ka nevojë për mua”, përfundoi Irina Shayk. /Fish Media/

Category: ,

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...