Toure: Do ta dëshmoj veten sërish

dardanmiftari | Monday, September 05, 2011 | 0 Komente

Kolo Toure është i vendosur të dëshmojë se ai mund të tregojë formën më të mirë edhe pa tableta dietetike kur të bëjë rikthimin e tij në fushë në Ligën Premier.
Mbrojtësi i Bregut të Fildishtë është duke mbyllur suspendimin prej gjashtë muajsh dhe tash është rikthyer në stërvitje derisa synon të dëshmojë se ai është mjaft i mirë për të qenë pjesë e ekipit të Roberto Mancinit.

30-vjeçari konsumoi atë që ai mendonte se ishin tableta për dietë, por i ishte shqiptuar përjashtimi kur u zbulua që tabletat ishin bendroflumethiazide, që ndodhet në listën e barnave të cilat janë të ndaluara nga Federata Angleze.

“Ndjehem si 24, 25-vjeçar. Dua t’u tregoj të gjithë njerëzve të cilët mendojnë se Kolo Toure kishte nevojë për tableta, tableta uji, për të qenë një futbollist më i mirë. Unë vetëm desha t’u tregoj atyre dhe këtë edhe do të bëj”.

“Do të jap 100 për qind në çdo ndeshje të vetme për t’u treguar këtyre njerëzve se nuk kam nevojë për tableta uji për të qenë një mashkull më i mirë. Kam qenë në këtë Ligë për po thuajse 10 vite, duke qenë i pamposhtshëm me Arsenalin, duke bërë shumë ndeshje të mia. Vetëm dua t’u dëshmoj atyre”, ka thënë Toure për City TV.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...