Cannavaro pensionohet nga kombëtarja

dardanmiftari | Tuesday, June 15, 2010 | 0 Komente

Kapiteni i Italisë, Fabio Cannavaro, ka konfirmuar se ai do të pensionohet nga përfaqësuesja pas Kampionatit Botëror.
“Në fund të Botërorit unë do t’u them lamtumirë dhe faleminderit. Megjithatë, do të më mungojë klima në kombëtare. Ekziston melankoli për aventurën time të fundit si ‘azzur’, pasi që e vesh këtë fanellë që 13 vjet, por janë shumë net magjike që do t’i mbajë si kujtim”.
“Thonë se unë jam i harxhuar, por më kujtohet kur isha i ri, njerëzit thanë se jam shumë i shkurtër për t’u bërë futbollist. Ishte sezon i vështirë me Juventusin, por unë e kuptova se nëse e fitoj Topin e Artë, atëherë kjo do të ndodhte për shkak të ekipit, por nëse humbim, atëherë ky është faji i Cannavaros”, u shpreh Cannavaro për revistën Chi.
Cannavaro bëri debutimin e tij në fanellën e kombëtares italiane në vitin 1997.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...