Drogba gati të shkëlqejë

dardanmiftari | Wednesday, June 16, 2010 | 0 Komente

Kapiteni i Bregut të Fildishtë, Didier Drogba, ka thënë se ai do të jetë në formacionin shartues që nga ndeshja e ardhshme, duke i dhënë kështu kombëtares së tij një shtysë të madhe për ndeshjet e ardhshme ndaj Brazilit dhe Koresë së Veriut.
“Unë ndjehem mirë. Unë do të jem gati. Unë kam pesë ditë për t’u përgatitur për ndeshjen e ardhshme. Unë do të jem atje, do të jem atje”.
“Ishte vendim i të gjithëve që unë të filloja nga banka rezervë. Por e kam pasur për detyrë t’i them trajnerit: ‘Kur ke nevojë për mua, më lajmëro’. Mund të jemi të kënaqur me rezultatin, duke parë historinë e re të Bregut të Fildishtë nëpër Botërore. Të barazojmë ndaj kombëtares së tretë në ranglistën e FIFA-s është fantastike për ne. Unë jam vërtet krenar me Bregun e Fildishtë”, tha Drogba pas ndeshjes.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...