Benitez: Dua të qëndroj gjatë te Interi

dardanmiftari | Sunday, July 25, 2010 | 0 Komente

Trajneri i Interit, Rafael Benitez. Trajneri i Interit, Rafael Benitez, ka deklaruar se ai dëshiron të qëndrojë shumë vite me klubin e tij të ri, sepse kështu ai do të mund të fitonte tituj dhe ta bënte mirë punën e tij.
“Unë pres që të qëndroj këtu për shumë vite, sepse do të thoshte se ato vite do të ishin fituese. Kjo është më vështirë se të luash. Gjëja më e mirë të jesh në futboll është lojtar dhe më pas gazetar. Mendoj se për të fituar, për lojtarët, është më mirë të flasim me ta. Nëse e bëni këtë me një buzëqeshje, atëherë edhe më mirë”.
“Coutinho? Ai u shfaq mirë në stërvitje. Ai është i ri, por i rëndësishëm për ne. Ne jemi të kënaqur me të, ai është lojtari që më ka lënë më së shumti mbresa”, ka thënë Benitez.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...