Van der Saar: Nuk jam harxhuar ende

dardanmiftari | Sunday, July 25, 2010 | 0 Komente

Portieri i Manchester United, Edwin Van der Saar, ka këmbëngulur se ai nuk ka ndërmend të penzsionohet nga futbolli në një të ardhme të afërt.
“Unë po i dëgjoj pyetjet për pensionim qe tre ose katër vite. Shpeshherë ju e befasoni veten gjithashtu. Është klub i madh për të qenë në të. Ju luani në Ligën Premier, Ligën e Kampionëve dhe keni rast për të fituar tituj, e gjithashtu për të garuar me lojtarët më të mirë”.
“Mendoj se është diçka shumë e mirë për të mos e bërë më. Unë ndjej edhe shumë kënaqësi. Madje në moshën time është ende kënaqësi të punosh aq shumë dhe të jesh në njëmbëdhjetëshin e parë të shtunën dhe të martën mbrëma. Ne kemi një përzierje të mirë të lojtarëve të vjetër me shumicën që janë të rinj. United është klub që prodhon lojtarë të rinj. I shoh disa që do të jenë këtu edhe për një kohë të gjatë”, deklaroi Van der Saar për AP.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...