Blanc: Nuk pata zgjidhje tjetër

dardanmiftari | Sunday, July 25, 2010 | 0 Komente

Përzgjedhësi i Francës, Laurent Blanc, ka pranuar se ai nuk ka mundur ta injorojë skandalin e Francës në Botërorin, Afrika e Jugut 2010 dhe t’i ftonte përsëri lojtarët pjesëmarrës, prandaj vendosi t’i përjashtojë 23 lojtarët e përshirë në këtë skandal.
“Unë nuk mund të bëj kinse nuk ka ndodhur asgjë në Afrikën e Jugut. Unë i ndoqa zhvillimet me pikëllim, isha i zhgënjyer me rezultatet e arritura dhe u shokova nga sjelljet e caktuara”.
“Unë do t’i integroj këto elemente në analizën time dhe mendimet e mia. Unë gjithnjë pata principet e mia, rregullat e mirësjelljes dhe jo vetëm në jetën time si sportist. Ato nuk kanë ndryshuar dhe unë nuk do të ndryshoj”, deklaroi Blanc.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...