Benitez: Polemikat, jo të rastësishme

dardanmiftari | Tuesday, September 21, 2010 | 0 Komente

Trajneri i Interit, Rafael Benitez, ka hedhur poshtë spekulimet se ai është acarruar me Diego Militon, ndërsa ka thënë se polemikat vijnë pak para dy ndeshjeve të rëndësishme ndaj Romës dhe Juventusit.
“Unë kam mësuar një gjë nga spekulimet se unë i kam prishur raportet me Militon. Ne po u afrohemi ndeshjeve ndaj Romës dhe Juventusit, ndërsa gjithë këto gjëra janë duke u shfaqur tani… A do të kenë impakt negativ? Më pëlqen të punoj në fushë, të qëndroj i fokusuar. Gjëja më e rëndësishmne është që lojtarët e mi të punojnë mirë. Çfarë njerëzit thonë në publik, kjo nuk është me rëndësi”.
“Pohimet e Zamparinit? Unë po vij nga Liga Premier dhe mund t’iu them se presidentët atje nuk flasin aq sa bëjnë këtu. Gjithashtu, ne patëm 17 goditje ndaj Palermos…unë kam respekt për të gjithë në futboll dhe kështu nuk do të shtoj asgjë rreth kësaj çështje. Unë jam trajner që flet për futbollin”, deklaroi Benitez.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...