Mourinho: Të drejtosh Realin, sikur të shkelësh hënën

dardanmiftari | Tuesday, September 21, 2010 | 0 Komente

Trajneri i Real Madridit, Jose Mourinho, ka shkuar shumë larg sa i përket postit të tij, duke thënë se ndjenja e të qenit trajner i klubit mbretëror spanjoll, është sikur të kesh shkelur në hënë.
“Nga pikëpamja e prestigjit, të bëhesh trajner i Realit është sikur të kesh shkelur në hënë. Është klubi më i rëndësishëm në botë. Do të thotë se unë kam arritur majen, por nuk kam fituar asgjë ende. Ne do të shikojmë se si ta shkruajmë historinë moderne, histori e cila ende duhet ndërtuar”.
“Dhjetë vitet e fundit kanë kaluar shpejtë. Unë jam po aq i pasionuar, sikur kur fillova karrierën si trajner dhe nuk mendoj për asgjë tjetër pos për dekadën e ardhshme. Unë mendoj se do të jem si Sir Alex Ferguson. Do të bëhem 70 vjeçar dhe do të jem i pasionuar për këtë zeje sikurse që jam tani”, ka deklaruar Mourinho.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...